Πληροφορίες:


ΑΘΗΝΑ: (1) Χαλκοκονδύλη 5, τηλ. 210 - 330.111.0, (2) Χαλκοκονδύλη 9, τηλ. 210 - 33.01.300. Εύκολη πρόσβαση από όλες τις περιοχές της Αττικής: 1-5' από μετρό και ηλεκτρικό (Ομόνοια ή Πανεπιστήμιο) και τις κυριότερες αφετηρίες λεωφορείων και τρόλεϊ (Ακαδημίας, Πανεπιστημίου, Σταδίου κλπ.)


ΠΕΙΡΑΙΑΣ: Στοά Θεολόγου, 1ος όροφος, είσοδος από Τσαμαδού 44 ή από Αγίου Κωνσταντίνου 11. Δίπλα στον υπό κατασκευή σταθμό του μετρό Δημοτικό Θέατρο. Τηλ. 210 - 41.000.34., 210 - 41.000.85. Εύκολη πρόσβαση από όλες τις περιοχές και τα προάστια του Πειραιά.

Νέο! ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ: ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ 54 και Βουλιαγμένης 58β, ακριβώς μπροστά στο METRO ΕΛΛΗΝΙΚΟ. Τηλ. 210 96.200.43.

Online μαθήματα (real time) για όλη την Ελλάδα. Πανελλαδικό τηλ: 210 33.01.300.

Τετάρτη, 18 Σεπτεμβρίου 2013

Μαθήματα Lower και Proficiency εξ αποστάσεως

Τα τελευταία χρόνια, έχει κάνει την εμφάνισή της η εξ αποστάσεως εκπαίδευση (ή distance learning ή e-learning), με διάφορες μορφές. Μία βασική διάκριση είναι αυτή ανάμεσα στη “συγχρονισμένη” (ή “real time” ή “live”) εξ αποστάσεως εκπαίδευση και στην “ασύγχρονη” εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αυτή δηλαδή που είναι “κονσέρβα”, καθώς δεν περιλαμβάνει αλληλεπίδραση με εκπαιδευτή/-ες και άλλους εκπαιδευόμενους σε πραγματικό χρόνο.

Αν το εκπαιδευτικό αντικείμενο περιλαμβάνει μόνο απομνημόνευση πληροφοριών ή ανταλλαγή πληροφοριών χωρίς περαιτέρω επεξεργασία και τίποτα παραπάνω, μπορεί προφανώς κανείς να το διδαχθεί εξ’ αποστάσεως ακόμα και μέσω ασύγχρονης εκπαίδευσης, με την ίδια λογική που θα μπορούσε να αγοράσει ένα βιβλίο και να το αποστηθίσει.

Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που το εκπαιδευτικό αντικείμενο είναι σύνθετο, βασισμένο στη συνεχή αλληλεπίδραση με τον καθηγητή/εκπαιδευτή και τους υπόλοιπους σπουδαστές, με διαρκείς εναλλαγές μεταξύ "θεωρίας" και "πρακτικής εφαρμογής", όπως η εκμάθηση ξένων γλωσσών; Στην περίπτωση αυτή η ασύγχρονη εκπαίδευση δεν ενδείκνυται.

Σε περίπτωση που ο σπουδαστής δεν έχει τη δυνατότητα συμμετοχής σε μία τάξη ξένης γλώσσας με τη φυσική του παρουσία, η συμμετοχή σε μία πραγματική τάξη σε πραγματικό χρόνο μέσω μίας πλατφόρμας ανταλλαγής ήχου και εικόνας είναι η μόνη ικανοποιητική εναλλακτική λύση. Η επιλογή αυτή εξασφαλίζει στον "απομακρυσμένο" σπουδαστή τη συμμετοχή στα "δρώμενα" μίας πραγματικής τάξης σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό, εξαιρώντας φυσικά τα τυχόν τεχνικά προβλήματα που αφορούν τους παρόχους και θα μπορούσαν να προκύψουν περιστασιακά.

Αντίθετα, η αγορά ενός "προϊόντος" εξ αποστάσεως εκπαίδευσης χωρίς την συνεχή υποστήριξη ενός εκπαιδευτηρίου αποδεικνύεται συνήθως άστοχη επιλογή, με φτωχά αποτελέσματα. Συνήθως, οι σπουδαστές που αποπειρώνται να μάθουν με ένα τέτοιο προϊόν στρέφονται μετά από σύντομο χρονικό διάστημα σε ένα καταξιωμένο κέντρο ξένων γλωσσών προκειμένου να έχουν άμεσα και απτά αποτελέσματα, καθώς διαπιστώνουν ότι δεν γίνεται με τον τρόπο αυτό να μάθουν Αγγλικά, πολύ δε περισσότερο να προετοιμαστούν για διπλώματα όπως το Lower και το Proficiency. Η εκμάθηση μίας ξένης γλώσσας, όπως και η προετοιμασία για ένα δίπλωμα ξένης γλώσσας, προϋποθέτει συνεχή επαφή με το διδάσκοντα αλλά και αλληλεπίδραση με την υπόλοιπη τάξη. Η Ευρωδιάσταση παρέχει στους σπουδαστές της οι οποίοι δεν μπορούν να έχουν φυσική παρουσία στα μαθήματα, π.χ. γιατί μένουν εκτός Αττικής, τη δυνατότητα να τα παρακολουθήσουν live εξ αποστάσεως, παρέχοντας τους ταυτόχρονα και “helpline” ως πρόσθετη υποστήριξη.