Πληροφορίες:


ΑΘΗΝΑ: (1) Χαλκοκονδύλη 5, τηλ. 210 - 330.111.0, (2) Χαλκοκονδύλη 9, τηλ. 210 - 33.01.300. Εύκολη πρόσβαση από όλες τις περιοχές της Αττικής: 1-5' από μετρό και ηλεκτρικό (Ομόνοια ή Πανεπιστήμιο) και τις κυριότερες αφετηρίες λεωφορείων και τρόλεϊ (Ακαδημίας, Πανεπιστημίου, Σταδίου κλπ.)


ΠΕΙΡΑΙΑΣ: Στοά Θεολόγου, 1ος όροφος, είσοδος από Τσαμαδού 44 ή από Αγίου Κωνσταντίνου 11. Δίπλα στον υπό κατασκευή σταθμό του μετρό Δημοτικό Θέατρο. Τηλ. 210 - 41.000.34., 210 - 41.000.85. Εύκολη πρόσβαση από όλες τις περιοχές και τα προάστια του Πειραιά.

Νέο! ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ: ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ 54 και Βουλιαγμένης 58β, ακριβώς μπροστά στο METRO ΕΛΛΗΝΙΚΟ. Τηλ. 210 96.200.43.

Online μαθήματα (real time) για όλη την Ελλάδα. Πανελλαδικό τηλ: 210 33.01.300.

Τρίτη, 17 Ιουνίου 2014

ΕΥΝΟΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ MICHIGAN PROFICIENCY(ECPE)

Από την εξεταστική περίοδο Νοεμβρίου 2014, αλλάζει  - προς το ευνοϊκότερο -ο τρόπος βαθμολόγησης του ECPE, αφού καθιερώνεται ο συμψηφισμός της βαθμολογίας στα επιμέρους papers που συνθέτουν την εξέταση. Σύμφωνα με τo νέο τρόπο βαθμολόγησης, ο υποψήφιος περνάει εφόσον συγκεντρώσει 65% (ή 650/1000) ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ των papers. Έτσι, αν κάποιος υποψήφιος έχει ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ άνω του 65% (ή 650/1000) σε Listening / GCVR / Writing / Speaking θεωρείται επιτυχών στις εξετάσεις ακόμα και αν σε κάποιο/-α από αυτά τα μέρη έχει κάτω του 60%. Με αυτό τον τρόπο η εξέταση του ECPE γίνεται ακόμα πιο προσιτή για το μέσο υποψήφιο.


Σύμφωνα με τον νέο τρόπο βαθμολόγησης του ECPE, ΟΛΑ τα μέρη της εξέτασης βαθμολογούνται με αναγωγή στα 1000, σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα.




PERFORMANCE RANGE
Speaking & Writing (old scoring system)
Listening & GVR / Speaking & Writing (new scoring system)
HP = High Pass
A
840-1000
P = Pass
B
750-835
LP = Low Pass
C
650-745
BF = Borderline-Fail
D
610-645
F = Fail
E
0-605





Τα Κέντρα Ξένων ΓλωσσώνΕυρωδιάσταση διατηρούν Ακαδημαϊκή Συνεργασία με το Hellenic American Union (ΕλληνοΑμερικανική Ένωση), επίσημο εξεταστικό φορέα Proficiency Michigan (ECPE) στην Ελλάδα, γεγονός που διασφαλίζει την προσαρμογή των προγραμμάτων σπουδών που παρέχoυν στην εκάστοτε ισχύουσα μορφή των εξετάσεων.